Regulamin Planetafest 2013

2013-08-07 05:44:31 (ost. akt: 2013-08-07 11:44:00)

REGULAMIN

Organizatorem przeglądu jest filia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie „Planeta 11”.
W przeglądzie mogą wziąć udział zespoły z województwa warmińsko-mazurskiego nie posiadający kontraktu z wytwórnią ani wydanej płyty.
Zespoły mogą zgłaszać się w dwóch kategoriach: muzyka rockowa lub hip-hop.
Zgłoszenia są przyjmowane do 18 sierpnia drogą mailową na adres: jacek.smolka@planeta11.pl. W mailu należy załączyć informacje o zespole, zdjęcie, rider techniczny oraz 3 utwory w formacie mp3. Można też zgłosić się osobiście lub pocztą (dane na płycie CD) na adres: Planeta 11, al. Piłsudskiego 38, 10-450 Olsztyn (dopisek: Planetafest 2013).
Do przeglądu zostanie zakwalifikowanych po 5 zespołów rockowych i hiphopowych wybranych przez komisję. Weryfikacja odbędzie się w dniach 19-22 sierpnia.
Informacje o zakwalifikowanych zespołach pojawią się na stronie internetowej www.planeta11.pl 23 sierpnia. Organizatorzy poinformują też zainteresowanych drogą mailową lub telefoniczną.
Finał przeglądu odbędzie się 29 sierpnia w atrium Planety 11.
Występy będzie oceniać jury złożone z profesjonalnych muzyków i dziennikarzy.
Zespoły mogą zaprezentować maksymalnie 3 utwory własnego autorstwa (czas trwania występu nie może przekroczyć 15 minut).
Głównymi nagrodami dla zespołów będzie nagranie singla w profesjonalnym studio oraz promocja w mediach, które są patronami medialnymi imprezy.
Nadesłanie zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
Orzeczenie jury jest ostateczne. Organizator nie przewiduje procedur odwoławczych
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
Organizatorzy nie zwracają kosztów podróży.
Uczestnictwo w przeglądzie oznacza zgodę na rejestrację występów (foto-wideo) oraz wykorzystanie materiału w celach promocyjnych.
Tagi:

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB